InnoBooster

Er du i gang med InnoBooster-investering fra 2014 og 2015, kan du hente retningslinjer og regnskabsskema nedenfor. Husk også at læse betingelserne for bevillingen i dit bevillingsbrev.

InnoBooster 1. august - 8. december 2015

Du finder det relevante regnskabsskema på din regnskabsopgave i e-grant.

Undgå at dit projektregnskab bliver afvist ved at sørge for følgende:

  • Alle udgifter skal dokumenteres via fakturaer eller kvitteringer.
  • Alle udgifter skal angives uden moms.
  • Rejseomkostninger kan kun indbefatte udgifter til fly og hotel.
  • Udregningsskemaet til løn skal udfyldes med oplysninger for hver person, der har arbejdet på InnoBooster-projektet i regnskabsperioden. Det eksakte beløb beregnet i udregningsskemaet skal overføres til regnskabsskemaet
  • Husk at du maksimalt kan anmode om at få udbetalt op til 85% af bevillingen, indtil du har afleveret dit sidste regnskab, samt evalueringen og præsentation af projektforløbet.
  • Husk at du selv skal udfylde det beløb, der udgør IF-investeringen for perioden. Det skal udfyldes i felt D24 på regnskabsskemaet og bør som udgangspunkt ikke overstige 33%. Hvis der ikke forventes at blive udbetalt tilskud for perioden, skal feltet udfyldes med 0,00 kr. 

InnoBooster fra 1. august 2014 - 15. maj 2015

InnoBooster regnskabsskema finder du her

Vær opmærksom på, at bevillinger givet efter 1. august 2015 ikke skal bruge dette skema, men det skema finde på regnskabsopgaven i e-grant.

Hvis der sker ændringer i innovationsforløbet eller budgettet, kan du rette dette ved at lave ændringsanmodninger i e-grant.

Videnpilot mv.

Er du i gang med et Videnpilot- eller Videnkuponprojekt få mere information her:  Videnpilot, Udvidet Videnkupon og Videnkupon