Webinar

Webinar-række med hjælp til Innobooster-bevillingshavere

I januar, marts og maj 2023 afholder Innovationsfonden en række webinarer for Innobooster-bevillingshavere med det formål at tilbyde bedre hjælp til, hvordan man skal aflægge regnskab, lave revisorerklæring og slutrapportering samt hvordan man bruger e-grant i forbindelse med sin bevilling.

Både projektleder og økonomimedarbejdere samt eventuelle revisorer er velkomne til webinarerne.

Fra kl. 8:30-9:30 foregår webinaret på engelsk og fra 9:30-10:30 foregår det på dansk.

Du kan tilmelde dig webinaret på følgende datoer:

Tirsdag d. 10. januar
Kl. 8.30-9.30 på Engelsk
Kl. 9.30-10.30 på Dansk

Tirsdag d. 7. marts (NB! Links til tilmelding følger snarest)
Kl. 8.30-9.30 på Engelsk
Kl. 9.30-10.30 på Dansk

Tirsdag d. 16. ma(NB! Links til tilmelding følger snarest)
Kl. 8.30-9.30 på Engelsk
Kl. 9.30-10.30 på Dansk